Алматыда Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті мен ЮНИСЕФ-тің бірлесіп ұйымдастыруымен өткен «Нақты әлемді геймификация» семинарында қазіргі заманғы балалардың білім алуына цифрландыруды енгізудің жаңа жолдары айтылды, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz.
- Цифрлық революцияның және ақпараттық-техникалық құралдарды адам қызметінің барлық салаларына жаппай енгізудің әсерінен білім беру саласындағы көзқарастар мен жас ұрпақты оқыту процесін ұйымдастыруға сұраныс айтарлықтай өзгерді. Бүгінгі таңда мектеп мұғалімдері, колледждер мен жоғары оқу орындарының оқытушылары өз қызметін цифрлық дәуірде дүниеге келген ұрпаққа қайта құруға мәжбүр, – деп атап өтті ХАТУ ректоры Асқар Хикметов.
Пандемия кезеңінде қашықтан оқыту форматына көшу бірнеше проблемаларды ашты, олардың ең бастысы мұғалімдердің сандық форматқа ауысуға дайын еместігі болды. Бұл мәселені шешу үшін кездесуді ұйымдастырушылар қазіргі балалардың білім алуында геймификацияны ұсынады.
Ойын баланың психикалық дамуын анықтайтын негізгі әрекет түрі екені белгілі. Ерте жастан бастап жетілуге дейін ойын адам өмірінде маңызды рөл атқарады. Ол мотивация береді, процеске деген қызығушылықты тудырады, оң эмоциялармен жігерлендіреді, салауатты бәсекелестікті тудыруға мүмкіндік береді. Қазіргі ойындар бос уақытты өткізудің қарапайым түрінен білім берудің маңызды құралына айналуда. Басқаша айтқанда, ойын элементтері оқу процесіне кіреді.
Мектептердің білім беру процесін геймификациялаудың ерекшелігі - ол әртүрлі ақпараттық технологиялар мен құралдарды, мысалы, тесттер, онлайн-тренерлер, тапсырмаларды белсенді түрде енгізе бастайды. Оларды енгізудің табыстылығы педагогтердің кәсібилігі мен цифрлық құзыреттілігіне тікелей байланысты.
Семинарға қатысушылардың пікірінше, білім беру саласындағы нақты оң өзгерістер үшін ІТсфера мен психологопедагогикалық ғылым мен практика арасында тығыз коллаборация қажет.
- Біздің қызметіміздің негізі – бұл білім беру процесінде компьютерлік графика мен осы технологиялардың виртуалды шынайылығына қатысты идеяларды ілгерілету, - дейді Vadrix Group негізін қалаушы және басшысы Владимир Баринов.
Оның білім беру жүйесіне сәтті интеграцияланған жобаларының бірі - медициналық жоғары оқу орындары мен колледждердің студенттеріне арналған платформа. Әзірлеушілер студенттерді виртуалды науқастар негізінде оқытуды ұсынады. Сабақтың осы ойын нұсқасында студенттер науқастың тарихын қадағалап, науқасты толық қалпына келтіре алады. Мұндай платформа студенттерге қызықты ғана емес, сонымен қатар оларға Виртуалды кеңістіктегі қателіктерді адамға зиян тигізбеу арқылы өңдеуге мүмкіндік береді.
Мектеп сабақтарында геймификацияны қолдану тәжірибесімен №8 мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Гүлжан Тойбаева бөлісті. Оның айтуынша, балалар мұндай сабақтарды әлдеқайда жақсы қабылдайды, ақпаратты қызығушылықпен сіңіреді және жаңа тақырыптарды зерттеуде көбірек бастама көрсетеді.
Семинар қорытындысы бойынша заманауи білім беру мекемелерінің оқытушыларын заманға сай, бәсекеге қабілетті және ашық жаңа ұрпақты тәрбиелеуге мүмкіндік беретін біліммен қамтамасыз ету үшін бірқатар шаралар мен ұсыныстар әзірленді. Бұл «Рухани жаңғыру» бағдарламасының мақсаттарына тікелей жауап береді, оның басты міндеті – елдің ұлттық бірегейлігін сақтау және оны жаңа әлемнің сын-тегеуріндеріне дайын ету.