AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті
  • Басты бет
  • Құрылтай
  • Барлығы
    • Ресми бөлім
    • Спорт
    • Керек кеңес
    • Медицина
    • Білім және ғылым
    • Заң мен тəртіп
    • Оқиға
    • Не? Қайда? Қашан?
    • Эксклюзив
    • Алматы көшелері
    • Жолдау
    • Келешек мектептері
    • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
  • Жаңа Конституция
Қазақ Qazaq قازاق Русский
Қазақ Qazaq قازاق Русский
AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті
  • 🏠 Басты бет
  • Құрылтай
  • Барлығы
    • • Ресми бөлім
    • • Спорт
    • • Керек кеңес
    • • Медицина
    • • Білім және ғылым
    • • Заң мен тəртіп
    • • Оқиға
    • • Не? Қайда? Қашан?
    • • Эксклюзив
    • • Алматы көшелері
    • • Жолдау
    • • Келешек мектептері
    • • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
  • Жаңа Конституция
  • 📰 Газет архиві

Біз әлеуметтік желілерде:

💱 Валюта бағамы:

Басты бет / Экономика / Сатылған көлікке де салық төлене ме?

Сатылған көлікке де салық төлене ме?

Экономика 19.03.2024, 13:47 1,608
Сатылған көлікке де салық төлене ме?
Сурет: Almaty-akshamy.kz

1 сәуірге дейін көлік салығын төлеу керек.


Мемлекеттік кірістер комитетінің түсіндіруінше, 2023 жыл ішінде автокөлікті сатып алу немесе сату жағдайында жылдық салықтың есептелген сомасы 12-ге бөлінеді және нақты иелік ету айларының санына көбейтіледі, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz


Мысалы, биыл 5 айға көлік алған болсаңыз, салық төлемі 5 айға төленеді. Өз кезегінде сатып алушы тарап салықты көлікті сатып алған айдан бастап төлейді.



"Егер сізге 2023 жылдың басына дейін сатылған көлік құралы үшін салық сомасы ұсынылса, мұндай көліктің уәкілетті органда іс жүзінде есептен шығарылғанына көз жеткізу керек", - деп түсіндірді Мемлекеттік кірістер комитеті.



Комитет 2023 жылға арналған көлік құралдары салығы сомасы туралы ақпарат kgd.gov.kz веб-порталындағы "Жеке тұлғалар үшін алдағы төлемдер" қызметінде, сондай-ақ "e-Salyq Azamat" және екінші деңгейлі мобильді қосымшаларында орналастырылғанын еске салды. Төлем мерзімі - 2024 жылдың 1 сәуірі.


Бұл ретте салық органдары есепті салық кезеңінен кейінгі жылдың 1 мамырынан кешіктірмей ІІМ Әкімшілік полиция комитетінің деректері бойынша салықты есептейді.


2023 жылға арналған салықты есептеу кезінде көрсетілген кезеңде қолданыста болған айлық есептік көрсеткіш – 3 450 теңге сомасында пайдаланылды.

Телеграм арнаға жазылыңыз
#көлік #салық #сату
Бөлісу:
Жүктелуде...

Соңғы жаңалықтар

Қазақстан мен Ұлыбритания одан арғы ынтымақтастыққа ашықтықты растады

Бүгін 21:15

Алматыда World Tennis Бас ассамблеясы өтеді

Бүгін 17:55

Ауладағы алаңнан үлкен арманға: Алматының Жетісу ауданында «Халық қатысатын бюджет» бағдарламасы аясында аулалар жаңартылды

Бүгін 17:01

Неліктен қыздарға 11-13 жасында АПВ-ға қарсы вакцинация ұсынылады?

Бүгін 16:58

Алматы Онкологиялық орталығында сәулелік терапияны жоспарлаудың зияткерлік жүйесі енгізілді

Бүгін 16:56
Telegram
Жазылыңыз
AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті

"Alatau Aqparat" медиахолдингі

Сілтемелер

  • Біз туралы
  • Байланыс
  • Жарнама
  • Жазылу
  • Газет архиві

Байланыс

  • Республика Казахстан. 050022, г. Алматы, Адрес: ул. Шевченко, 106 а
  • +77272930803
Copyright 2026, "Alatau Aqparat" медиахолдингі
Яндекс.Метрика
// SMI24 виджет setTimeout(function() { if (typeof Smi24 !== 'undefined') { Smi24.init('[data-smi-widget-id="130"]'); } }, 1500);