«Лабубу» ойыншығы Pop Mart-қа миллиардтаған табыс әкелді.
Қытайдың Pop Mart компаниясы 2025 жылдың алғашқы жартысында табысын 350%-дан астамға арттырды. Бұған басты себеп — «Лабубу» деп аталатын кішкентай ойыншық кейіпкер.
«Лабубу» — Гонконг суретшісі Kasing Lung ойлап тапқан «The Monster Trilogy» кітабының кейіпкері. 2019 жылдан бері Pop Mart бұл ойыншықтың жүздеген нұсқасын шығарды: түрлі түсті жүн, әртүрлі эмоция, түрлі әшекейлер. Ең танымалдарының бірі — Лабубу-ілгек ойыншық, оны Рианна мен BLACKPINK тобының әншісі Лиса тағып жүрген.
Бұл ойыншықтар «соқыр қорап» (mánghé) форматында сатылады: сатып алушы қандай үлгі түсерін алдын ала білмейді. Бағасы — 20–30 доллар, ал сирек кездесетіндері қайта сатылымда мыңдаған долларға өтеді.
Қазір Pop Mart-тың нарықтық құны $40 млрд-қа жетіп, әлемдегі ірі ойыншық өндірушілер — Hasbro ($10,6 млрд) мен Mattel ($6,4 млрд) компанияларының жиынтық бағасынан да асып түсті. Ал негізін қалаушы Ван Ниннің байлығы $20 млрд-тан жоғары, ол Қытайдың ең бай 10 кәсіпкерінің қатарына кірді.
Pop Mart-тың табысы жоғары технологиялар мен жасанды интеллектке байланысты емес. Дегенмен, дұрыс маркетинг, коллекция мәдениеті және жанкүйерлердің қызығушылығы қарапайым ойыншықты миллиардтаған долларлық бизнеске айналдырды.