Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жақсарту бойынша жасалып жатқан жұмыстар туралы айтып берді, деп хабарлайды almaty-akshamy.kz
Бүгінгі күні мемлекеттік қызметтердің 90%-ы электрондық нұсқада қолжетімді. Ол - 690 мемқызметтің 624-і. Бірақ қазір осы электрондық қызметтердің сапасы бойынша жұмыс істейміз. Яғни тұтынушылар қызметтерді неге электронды түрде алмай, ХКО-ға жүгінеді? Осы мәселелерді зерттеп, онлайн қызметтердің сапасын жақсартып жатырмыз, - деді министр.
Айтуынша, мемлекеттік қызметтерді алудың бірнеше тәсілі бар:
- Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы;
- eGov, eGov mobile қосымшасы;
- Мемлекеттік органдардың, министрлік пен әкімшіліктер арқылы.
Мемлекеттік қызметтердің алуды ыңғайлы ету үшін банктердің қосымшасы арқылы автокөліктерді тіркеу қызметтері қолжетімді. Басқа да қосымшаларда мемлекеттік қызметтерді алуға болады, - деп атап өтті Бағдат Мусин Мәжілісте.
eGov мобильді қосымшасы цифрлық құжаттар қызметін жүзеге асырады, онда электронды форматта 18 құжат түрі бар. Қазіргі уақытта 5,3 миллион қазақстандық «Цифрлық құжаттар» қызметін пайдаланады.