Қазақстанда асфальтты суық ауа райында төсейді: жаңа технология сынақтан өтуде
Бұл жаңа технология республикандық маңызы бар жолдарда сынақтан өтуде, деп хабарлайды aqshamnews.kz ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне сілтеме жасап.
Жаңа «жылы асфальт» технологиясы жол жұмысшыларына асфальтбетон қоспасын төсеу кезінде температура талаптарына өзгерістер енгізіліп, еркіндік беріле бастады. Бұрын асфальт қоспасын төсеу үшін оның температурасы 125–130 градус аралығында, ал ауа температурасы кемінде +5°C болуы керек еді. Енді ғалымдар 90°C температурада қоспа әзірлеуге және ауа температурасы −10°C-ке дейін төмендегенде де асфальт төсеуге мүмкіндік беретін арнайы қоспа әзірледі.
Бұл шешім әсіресе республиканың солтүстік аймақтары үшін маңызды, өйткені онда құрылыс маусымы 3–4 ай ғана жүргізіледі. Жаңа технология асфальттың беріктігін арттырып, асфальт өндіруге жұмсалатын энергия шығындарын азайтуға және қоршаған ортаға әсерін төмендетуге көмектеседі.
Қазіргі уақытта «жылы асфальт» технологиясы Алматы облысындағы республикалық маңызы бар Күрті — Бұрылбайтал жолында сынақтан өтуде.
Бұл бастама Қазақстандағы инфрақұрылымдық мәселелерді шешуге бағытталған бірнеше жобаның бірі болып табылады. Соңғы уақытта әлеуметтік желілерде «Жолсыз ел — салықсыз ел» атты челлендж аясында жергілікті тұрғындар өз аймақтарындағы жолдардың жағдайы туралы көптеп ақпарат жіберген. Бұған дейін Қасым-Жомарт Тоқаев инфрақұрылым мәселелерінің шешілмеуіне негізгі себептердің бірі ретінде сыбайлас жемқорлықты атаған болатын.