Тиімді жарнама өзінің алғырлығымен ерекшеленеді, ал басқалары сәтсіздікке ұшырайды деген пікір бар. Бұл пікірді жарнама агенттіктері қолдайды, әсіресе жарнамалық және маркетингтік емес кәсіпкерлерден жақсы ақша табуға тырысады. Сонымен, 21 күнде 500 Клиентті қалай тартуға болады?
"Евротекс" компаниясы (дүкендер желісі) жаңа дүкен ашып, қысқа уақыт ішінде клиенттерді тарту бойынша әдеттегідей нәтиже көрсеткен жоқ. Өзінің тәжірибесімен "Евротекс" компаниясының директоры Борис Шпорт мырза бөліседі.
- Сіз қандай жарнамалық құралдарды қолданасыз?
- "Евротекс" компаниясы өз қызметін 3 жыл бұрын бастаған. Біз жарнама құралдарының максималды санын қолдандық: теледидар, сыртқы жарнама, көшеде парақшалар тарату, мекен-жайлар бойынша хабарлама тарату, газеттер, төлем терминалдары арқылы жарнама және тағы басқалар. Жаңа дүкен ашқан кезде біз "Қазмедиа групп"айналысатын тұрғын үйлердің лифттерінде жарнама орналастыруға жүгінуді шештік.
- Жарнаманың жаңа түрлерін пайдалану туралы шешіміңізге не әсер етті?
- Біріншіден, жарнаманың жаңа түрі, екіншіден, баға мен кірістің арақатынасы туралы көптеген күмән болды, бірақ үміттер ақталды! Лифттердегі жарнамаларды пайдалану кезінде алғашқы үш аптада 500-ден астам адал клиенттердің базасын жинауға мүмкіндік туды және бұл дүкенде сауда саттық жасаған клиенттер.Біз лифттердегі жарнаманың пайдасына, өзге тиімсіз, көптеген жарнама тәсілдерінен бас тарттық. Адамдарды белгілі бір аудандардағы дүкендерге тарту үшін лифт жарнамалары ең қолайлы болып табылады!
- Сіз "Қазмедиа группен" қалай жұмыс істей бастадыңыз?
- "Қазмедиа групп" компаниясына өзім қоңырау шалдым. Ал неге дәл "Қазмедиа групп"? Бұл компанияны жұрт таниды, елдің аузында. Ал өзге лифттерде жарнама жасайтын компаниялар туралы білмеймін.
- Болашақта қандай жарнамалық құралдарды қолданасыз?
- Жақын арада тағы да бірнеше дүкен ашу жоспарлануда, олардың табысты жұмысына біз күмәнданбаймыз, оның ішінде лифттердегі жарнама сияқты, жылжыту құралдарының болуына байланысты.
Анықтама: Лифттердегі жарнама бүгінде Қазақстан мен ТМД-ның тауарлар және қызметтерін тиімді ілгерілетудің өсіп келе жатқан нарықтарының бірі болып табылады.