2020 жылы 21 мыңға жуық өтініш қаралса, 2021 жылы оның саны 25,2 мыңға дейін өскен.
ҚР Сауда және интеграция министрлігінде министр Бақыт Сұлтановтың басшылығымен аппараттық кеңес өтті. Күн тәртібінде тұтынушылар құқығын қорғау жүйесінің тиімділігі қаралды, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz
Бұл мәселе бойынша Тұтынушылар құқығын қорғау комитетінің төрағасы Асқар Тынысбеков баяндама жасады. Оның айтуынша, халықтың өмір сүру сапасын арттыру тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың тиімді жүйесімен тығыз байланысты, олардың шағымдары жыл сайын артып келеді.
Мәселен, 2020 жылы 21 мыңға жуық өтініш қаралды, 2021 жылы оның саны 25,2 мыңға дейін өсті, яғни өсім - 120,5%.
«Қабылданған шаралардың нәтижесінде тұтынушыларға 363 млн.теңгеден астам қаражат қайтарылды. Бөлшек сауда (55,3%), тұрмыстық қызметтер (15,2%), электрондық сауда (5,3%), ТКШ (4,3%), авиатасымалдау(1,8%) экономиканың ең проблемалы салалары болып табылады», - деп атап өтті Асқар Тынысбеков.
Тұтынушылық құқықтардың бұзылуымен нақты көрініс объективті және субъективті себептерге байланысты әлдеқайда кең. Өтініштердің өсу жағдайы бизнестің өз міндеттерін бұзғанын көрсетеді және тұтынушылардың әлсіз қорғалуының көрсеткіші, сондай-ақ тұтыну мәдениеті деңгейінің шамалы өсуі болып табылады. Соңғысын 2021 жылы жүргізілген социологиялық сауалнаманың нәтижелері дәлелдейді. 20 мың респонденттің 42% «тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» заң нормаларын қолданбайды деп жауап берді. 5% мұндай заңның бар екенін білмейді.