ffin.kz

Қазақстанда жаңа кәсіпорындардың 80% тіркеуден онлайн түрінде өтеді

Қазақстанда жаңа кәсіпорындардың 80% тіркеуден онлайн түрінде өтеді Сурет: 1buhc.ru

Респонденттердің 20% қызметті Халыққа қызмет көрсету орталығынан алған.


Үстіміздегі жылдың алты айында 469,9 мың жаңа заңды тұлға тіркеуден өткен. Сарапшылардың айтуынша, өткен жылмен салыстырғанда, бұл көрсеткіш 3,8% өскендігін көрсетіп отыр. Тіркеуден өтетін заңды тұлғалардың саны соңғы 10 жылдан бері өсіп келеді, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz Ranking.kz сайтына сілтеме жасап.



Компанияны тіркеуден өткізу маңызды сәттердің біріне жатады. Бұл шараға Әділет министрлігі жауапты.  


Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру былай жүзеге асырылады:


1) «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы - коммерциялық емес ұйымдар, сондай-ақ акционерлік қоғамдар мен мемлекеттік кәсіпорындар түріндегі коммерциялық ұйымдар;


2) www.egov.kz электрондық үкіметтің веб -порталы - жеке кәсіпкерлік субъектілері.


Сауалнама нәтижесі мемлекеттік қызмет сапасына азаматтардың 75,1% риза екендігін көрсетті. Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін тіркеу 62 мемлекеттік қызметтің арасында 27 -орында тұр.


Сауалнамаға 147 респондент қатысқан, оның 61,2% ер азаматтар, 38,8% әйелдер болып келеді.Қызмет алушылардың (43,5%) 30 жастан 39 жасқа дейінгілер.



Қызмет онлайн және офлайн форматта ұсынылады. Респонденттердің 20%-ы қызметті ХҚО қызметкері арқылы қағаз түрінде алды. Қалған 80% сауалнамаға электронды үкіметтің веб-порталы арқылы онлайн қызмет алды.


Мемлекеттік қызметтерді өз бетінше, онлайн түрінде, порталда алуды бағалаудың орташа мәні халыққа қызмет көрсету орталығында менеджерден, оның ішінде өзіне-өзі қызмет көрсету аймағындағы қызметтерді қабылдауға қарағанда жоғары: 4,66-ға 4,66 балл.


Сонымен қатар, қызметкер виртуалды көмекшімен салыстырғанда жоғары бағаланды: 4,25 -ке 4,7 балл.


Сонымен қатар, халыққа қызмет көрсету орталықтарындағы қызметтерді алуға қанағаттану деңгейі онлайнға (73,6%) қарағанда жоғары (76,6%).



Мемлекеттік қызметтерді алу барысында азаматтардың 19,7% белгілі деңгейде қиындық көрді, олардың негізгісі - төлем мәселесі, ақпарат пен құжаттарды ұзақ күту, сайттағы ақаулар және тағы басқалар. Толық тізім төменде ұсынылған.


Сіздің реакцияңыз?
Ұнату
0
Ұнамайды
0
Күлкілі
0
Шектен шыққан
0
Соңғы жаңалықтар

16:37

16:15

16:07

15:58

15:19

15:05

14:30

14:22

14:14

13:35

13:10

12:49

12:43

12:32

12:21

12:04

11:51

11:00

10:53

10:51

10:37

10:13

10:04

09:54

09:53