Депутат Екатерина Смышляеваның айтуынша, бүгінгі таңда мопедтер көліктің ең қолжетімді түрлерінің бірі және олардың қозғалысын реттеу қажеттілігі, ең алдымен, жолдардағы апаттар санының артуымен байланысты. Мәселен, тек 2023 жылы мопедтердің қатысуымен 750 апат болды, бұл 2022 жылмен салыстырғанда төрт есе көп.
Осыған байланысты заң жобасы ұсынылады:
- қозғалтқыш көлемі 50 текше см ден кем мопедтерді мемлекеттік тіркеуді енгізу;
- мопед жүргізушілеріне қойылатын талаптарды белгілеу;
- жергілікті атқарушы органдарға электр скутерлерін пайдалану тәртібін айқындау жөніндегі құзырет берілсін.
Өз кезегінде "Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексіне көлік құралдарының жекелеген түрлерінің қозғалысын ұйымдастыру және жол қауіпсіздігін цифрландыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" ілеспе заң жобасына кіреді:
- рұқсат етілген жылдамдықтан едәуір асатын адамдар үшін жауапкершілікті қатаңдату;
- мопедтерді механикалық көлікпен теңестіру;
- лауазымды адамның жолдарды және жол құрылыстарын күтіп-ұстауға байланысты қайталама құқық бұзушылық үшін жауапкершілігі.
Еске салайық, ішкі істер министрінің орынбасары Игорь Лепеха қозғалтқыштың көлеміне қарамастан барлық мопедтер көлік құралдарына жатқызылатынын және оларды басқару үшін "А1"санатындағы жүргізуші куәлігі болуы керек екенін айтқан болатын.