Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметін дамытудың 2024-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасында мемлекеттік аппаратты кәсібилендіру, заманауи HR-технологияларды енгізу және процестерді цифрландыру көзделген, бұл "халық үніне құлақ асатын мемлекет"қағидатына сәйкес келеді.
Мемлекеттік қызметтегі HR процестерін тиімді басқару көбінесе кадрлық қызметтердің қызметіне байланысты. Бүгінде мемлекеттік қызметке персоналды басқаруға екі мыңға жуық қызметкер жұмылдырылған, алайда бұл салада бейінді білімі бар мамандар іс жүзінде жоқ. Олардың жұмысы негізінен Кадрлық әкімшілендіруге бағытталған, бұл олардың жұмысының көп бөлігін алады.
Осыған байланысты персоналды басқару қызметтерінің қызметін стратегиялық кадрлық жоспарлауды іске асыруға, сондай-ақ Құзыретті кадрларды тартуға және ұстап қалуға қайта бағдарлау өте маңызды болып отыр. Ол үшін операциялық функциялардың көлемін, оның ішінде автоматтандыру есебінен қысқарту, қызметкерлердің құзыреттілік деңгейін арттыру қажет. Бұл әкімшіліктен адам ресурстарын стратегиялық басқаруға көшуге ықпал етеді.
2025 жылғы 1 қаңтардан бастап персоналды басқару қызметінің (HR-қызмет) басшысы үшін персоналды басқару жөніндегі сертификаттың (HR-сертификаттың) немесе персоналды басқару саласындағы білімі туралы құжаттың болуы міндетті болып табылатынын атап өткен жөн. Бұл талап мамандардың біліктілігін арттыруға және кадр саласындағы Басшыларға қойылатын талаптарды стандарттауға бағытталған.
Персоналды сертификаттау персоналдың сапалық сипаттамаларының (білімі, кәсіби құзыреттілік деңгейі) отандық (халықаралық) стандарттардың талаптарына сәйкестігін белгілейді, оның мүмкіндіктерін тиісінше айқындайды және адам ресурстарын басқару саласында нақты іс-қимылдарды жүзеге асырады.
Бұл сертификат персоналды басқару саласындағы ұлттық стандарттар мен заңнаманың талаптарын іс жүзінде қолдану дағдылары мен қабілеттерін сипаттайды. Персоналды басқару саласындағы базалық санаттарды түсіну, персоналды басқару саласындағы рөлдерді, жауапкершілікті, міндеттемелерді және есептілікті біледі, персоналды басқаруды ұйымдық қажеттіліктермен үйлестіруді біледі. Кадрларды іріктеу, кадрлық резервтерді қалыптастыру процестеріне қатысуға, жаңа қызметкерлерді даярлауға және лауазымға енгізуге дайындық. Кадрларды іріктеу шығындарын анықтау және жоспарлау дағдылары.