ҚР БҒМ 2022 жылғы 31 мамырдағы бұйрығымен орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережеге өзгерістер енгізілді.
Бұйрық 2022 жылғы 8 маусымнан бастап қолданысқа енгізіледі, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz
Сынып жетекшісінің қызметтік мақсаты - балалардың жан-жақты дамуын ынталандыру, оқушылардың тұлғаларын қалыптастыру және қалыптастыру үшін жағдай жасау, оларды оқыту мен тәрбиелеу процесіне тарту үшін ата-аналармен өзара әрекеттесу.
Сынып жетекшісінің міндеттері:
- Оқушыларды салауатты өмір салтына ынталандыру;
- Азаматтық пен патриотизмге, Отанға деген сүйіспеншілікке, табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу;
- Отбасылық қарым-қатынастарды нығайту, ересектерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;
- Сынып ұжымында достыққа негізделген орта, өзара түсіністік қалыптастыру;
- Оқушыларға басқалар үшін жауапкершілікті дарыту, топтасып жұмыс істей білу;
- Балалардың отбасында өмір сүру жағдайлары туралы білу;
- Ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелесулер, ата-аналар мен заңды өкілдер үшін консультациялар);
- Білім алушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп ережелерін сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен және заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасау;
- Аптасына бір рет сынып сағаттарын өткізу;
- Білім беру ұйымының басшысын сынып пен тәрбие жұмысының жай-күйі туралы хабардар ету.
Сынып жетекшісінің функциялары:
1. Ұйымдастыру-үйлестіру:
- «Мектеп-білім алушы-ата-ана» өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
- Құжаттаманы жүргізу.
2. Аналитикалық функциялар:
- Білім алушының жеке ерекшеліктерін зерделеу;
- Сынып оқушыларының үлгерімі мен жалпы даму динамикасын талдауды жүзеге асыру.
3. Коммуникативті функциялар:
- Білім алушылар арасындағы тұлғааралық қатынастарды реттеу;
- Сынып ұжымында жалпы қолайлы психологиялық ахуалға ықпал ету;
- Коммуникативтік қасиеттерді қалыптастыруда білім алушыларға көмек көрсету;
- Мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар арасындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу.
4. Бақылау функциялары:
- Сынып оқушыларының үлгерімін, сабаққа қатысуын, сыртқы түрін, эмоционалды-психологиялық жағдайын бақылауды жүзеге асыру.
Көрсетілген функцияларды негізге ала отырып, сынып жетекшісі білім алушылармен келесі жұмыс нысандарын таңдайды:
- Жеке (әңгімелер, кеңестер, туындаған мәселелерді бірлесіп шешу және т. б.);
- Топтық (шығармашылық бірлестіктер, өзін-өзі басқару органдары және басқалар);
- Ұжымдық (конкурстар, спектакльдер, концерттер, жорықтар, слеттер, жарыстар және басқалар).
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде сынып жетекшісі ата-аналарды (заңды өкілдерді) оқыту процесі туралы, білім алушыларға кері байланыс беру туралы, оқыту барысы мен оқу нәтижелері туралы, білім алушылардың өзіндік жұмысы үшін жағдай жасау қажеттілігі туралы хабардар етеді.