2024 жылғы 22 шілдеде Алматыда Freedom Finance Global компаниясы Қазақстан Республикасындағы бос уақыт өткізу және ойын-сауық нарығын ауқымды зерттеуге бастама жасады. Бұл зерттеу барысында ойын-сауық индустриясының объектілері мен қызметтері, сондай-ақ халықтың мінез-құлық артықшылықтары талданды. Зерттеуге елдің барлық өңірлерінен 16 жастан асқан 3 000-нан астам азамат қатысты, деп хабарлайды aqshamnews.kz
Бос уақыт өткізудің кең таралған түрлері
Кинотеатрға бару
Қазақстандықтардың арасында бос уақыт өткізуінің ең кең таралған түрі – киноға бару болып табылады. Зерттеу нәтижелері бойынша:
- Кинотеатрға барудың негізгі себептері:
- Респондентті қызықтыратын фильм (54,6%)
- Достарымен бару (37,6%)
- Балаларымен бару (26,7%)
- Орташа чек көлемі – 2,5 мың теңге.
- Сеанстың орташа құны Ұлттық статистика бюросының деректері бойынша шамамен 1,8 мың теңгені құрайды.
- Кинотеатрға барушылардың басым бөлігі қосымша сауда жасауға (сусындар мен тамақ) назар аударады.
- Фильмдерге деген сұраныс:
- АҚШ фильмдері (59%)
- Қазақстанда шығарылған фильмдер (30,3%)
- Ресейде шығарылған фильмдер (27,2%)
Ойын-сауық саябақтарына бару
Респонденттер аттракциондардың саябақтарына да үлкен қызығушылық танытады:
- Бару себептері:
- Балаларымен бару (40,7%)
- Достарымен немесе туыстарымен уақытты қызықты өткізу (36,1%)
- Нақты ойын-сауық саябағына қызығушылық (29,7%)
- Орташа чек көлемі – 5 мың теңге.
- Чектің ең аз сомасы – 1 501-ден 2 000 теңгеге дейінгі (11,7%), ең көбі – 3 001-ден 5 000 теңгеге дейінгі (24,3%).
Сауда-ойын-сауық орталықтарына бару
Сауда-ойын-сауық орталықтарына бару да кең таралған:
- СОО-ға барудың негізгі мақсаттары:
- Сауда жасау (69,5%)
- Демалыс және ойын-сауық (54,8%)
- Туыстарымен/таныстарымен/әріптестерімен кездесу (12,5%)
- Қызмет алу (12,7%)
- Ойын-сауық мақсатында СОО-ға барғандардың жартысынан көбі:
- Жай ғана қыдыру (59,1%)
- Ойын-сауық орындарына бару (54,5%)
Музыкалық концерттер
Респонденттер арасында поп-музыкалық концерттер жоғары танымалдылыққа ие (36,4%):
- Басқа концерт түрлері:
- Классикалық музыкалық концерттер (22,8%)
- Рок-концерттер (19,1%)
- Хип-хоп немесе рэп-концерттер (18,9%)
- Балалар концерттері (17,4%)
- Орташа чек көлемі – 5 мың теңге, шетелдік әртістердің концерттеріне билеттер 100 мың теңгеден асуы мүмкін.
Театрларға бару
Респонденттер көбіне драма театрларын (46%), балалар қойылымдарын (24,5%) және би/музыкалық шоуларды (22,8%) таңдайды:
- Театрға барудың себептері:
- Қызықты спектакль (47,6%)
- Достарымен немесе туыстарымен уақыт өткізу (33%)
- Балаларымен бос уақыт өткізу (21,9%)
- Билеттерді көбіне театр кассасында (44%) немесе билет сататын агрегаторлардан (20,5%) сатып алады.
- Орташа чек көлемі – 3 мың теңге.
Кітапханалар және мұражайлар
- Кітапханаларға барғандардың арасында 25-34 жастағы респонденттер (95,6%) көп.
- Мұражайлардың ең жиі баратын түрлері:
- Тарихи (45,2%)
- Өлкетану (25%)
- Көркемдік (23,9%)
Қазақстандағы бос уақыт өткізу түрлері әртүрлі және әр жастағы азаматтар үшін қызықты болып табылады. Freedom Finance Global компаниясы жүргізген зерттеу бос уақыт өткізудің әртүрлі түрлерінің танымалдылығын анықтап, олардың ерекшеліктерін көрсетті.