ADMC: Алматылықтарға қолжетімді цифрлық медициналық көмек

ADMC: Алматылықтарға қолжетімді цифрлық медициналық көмек Сурет: Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасы

Алматыда цифрлық медицина болашақ емес — ол қазірдің өзінде жұмыс істеп тұр.

Almaty Digital Medical Center (ADMC) базасында қаланың тұрғындары үйден шықпай-ақ дәрігерден кеңес алып, анықтамалық ақпаратқа қол жеткізіп, тіпті денсаулығын қашықтан бақылаудан өте алатын орталық жұмыс істейді, - деп хабарлайды Aqshamnews.kz.

Almaty Digital Medical Center Алматы қаласының Қоғамдық денсаулық басқармасы мен Цифрландыру басқармасының қолдауымен құрылған.

Жобаның мақсаты — әрбір тұрғын үшін медициналық көмекті барынша жылдам, ыңғайлы және қолжетімді ететін бірыңғай цифрлық денсаулық сақтау экожүйесін құру.

ADMC қызметінің негізгі бағыттарының бірі — тәулік бойы қысқа 1312 нөмірі арқылы жұмыс істейтін Бірыңғай байланыс орталығы (ББО).
Мұнда операторлар мен дәрігерлер шұғыл көмекті қажет етпейтін барлық медициналық сұрақтар бойынша кеңес береді, қабылдауға жазылуға көмектеседі, жақын маңдағы дәріхана немесе зертхананы табады, қажет болған жағдайда бейінді мамандарға бағыттайды.

Күн сайын ADMC қызметкерлері шұғыл жедел жәрдем шақырылғаннан кейін үйде қалдырылған пациенттерге 1 500-ден астам қоңырау шалып, оларға поликлиникалардың мүмкіндіктері мен көмек алу маршруттары туралы ақпарат береді.

«Біздің жұмысымыздың басты нәтижесі — мыңдаған алматылық уақытылы кеңес алып, асқынулардың алдын алады», — дейді байланыс орталығының жетекшісі Шырын Толекова.

Қашықтан денсаулық мониторингі жүйесі созылмалы аурулары бар науқастарды, жүкті әйелдерді, бір жасқа дейінгі балаларды және ауруханадан кейін бақылауда тұрған адамдарды қамтиды.

Бүгінде 110 мыңнан астам тұрғынның денсаулығын тәулік бойы 30-дан астам дәрігер бақылауда ұстап отыр.

2025 жылдың маусымынан бері 15 мың пациент кезектен тыс қабылдауға жіберілсе, шамамен мың адам ауруханаға жатқызылған.

Қашықтан денсаулық мониторингі жобасы әйелдерді жүктіліктің барлық кезеңінде және босанғаннан кейін 42 күн бойы бақылап, ай сайын 3 200-ден астам жүкті әйелді қамтиды.

«Төрт ай ішінде біз шұғыл көмекті қажет еткен, бірақ поликлиникаға жүгінбеген 362 жүкті әйелді анықтадық. Қауіптерді уақытында анықтай алдық», — деді Шырын Толекова.

Цифрлық бақылаудың арқасында созылмалы аурулары бар пациенттерді қамту 27%-дан 48%-ға өссе, босанғаннан кейінгі патронаж 28%-дан 81%-ға артты.

1312 нөмірі бойынша жұмыс істейтін Бірыңғай байланыс орталығының танымалдығы артып келеді: маусымда орталыққа 8 мың өтініш түскен болса, қазанда бұл көрсеткіш 50 мыңнан асып түсті.
Тұрғындар кеңес алып, қабылдауға жазылады, поликлиникаға тіркелу тәртібі туралы ақпарат алады, сондай-ақ шағымдары мен алғыстарын қалдырады.

ADMC платформасына қазірдің өзінде сегіз қалалық поликлиника қосылған, бұл алғаш рет тіркеу бөлімдерінің жүктемесін және пациенттермен байланысты нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік берді.

Алдағы уақытта Алматыдағы барлық поликлиникаларды жүйеге қосу жоспарланып отыр, бұл азаматтардың өтініштерін толық цифрлық бақылауды қамтамасыз етіп, медициналық көмектің қолжетімділігін арттырады.

«Бұрын пациенттердің поликлиникаларға қоңырау шала алған-шалмағанын білмейтінбіз. Енді нақты жағдайды көріп отырмыз: қоңыраулардың шамамен 37%-ы жауапсыз қалған. Біз жүйелі жұмыс бастап, күту уақытын екі есе қысқарттық», — деп хабарлады ADMC өкілдері.

Осының арқасында поликлиникаларға бейінді емес сұрақтар бойынша түсетін жүктеме үш есе азайды, ал пациенттерге қызмет көрсету сапасы жақсарды.

Орталықта гинекологтар, педиатрлар, терапевтер, хирургтер, психиатрлар, урологтар және басқа да мамандар жұмыс істейді.
Кәсіби біліктілік пен заманауи технологиялардың үйлесімі көмекті қолжетімді ғана емес, сонымен қатар сапалы етеді.

Алматыдағы цифрлық денсаулық сақтаудың дамуы — технологиялардың қала тұрғындарының денсаулығын жақсартуға және медицинаны әр адамға жақындатуға қалай көмектесетініне жарқын дәлел.

Сіздің реакцияңыз?
Ұнайды
0
Ұнамайды
0
Күлкілі
0
Шектен шыққан
0
Соңғы жаңалықтар

21:25

20:39

17:44

17:34

17:23

17:07

16:55

16:45

16:32

16:21

16:05

15:50

15:35

15:22

15:03

14:57

14:45

14:35

14:29

13:55

13:43

13:23

13:15

12:41

12:36