Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Жаслан Мәдиев үкіметтің артында Қазақстанның ұялы байланыс сапасын қалай бақылауды жоспарлап отырғаны туралы айтты, деп хабарлайды aqshamnews.kz
Қазақстандықтар байланыс сапасына, ұялы байланыс операторларының тарифтерді көтергеніне шағымданады, тек фактіден кейін ғана хабарлайды. Сұрақ туындайды: тарифтер көтерілгеннен кейін байланыс сапасы неге көтерілмейді?
"Кейде бірқатар себептерге байланысты байланыс сапасында ақ дақтардың пайда болуы мүмкін: жаңа аумақтардың пайда болуы, қаланың кеңеюі, белсенді абаттандыру, жаңа ғимараттар. Ұялы байланыс операторлары бұл жерлерде базалық станцияларды орнату, электр энергиясын жеткізу, антенна-маңқалық құрылымдарды салуға қатысты мәселелерді жедел шешуі керек. Бұл біраз уақытты алады. Шағымдар болса, азаматтар e-Otinish жүйесі арқылы жүгінеді. Біз жауап береміз, тексереміз, тапсырыс береміз. Егер олар орындамаса, біз айыппұл саламыз. Бұл үнемі қозғалатын процесс, біз азаматтар үшін байланыс сапасының үнемі жақсарып отыруын қамтамасыз етуге бел будық", – деді министр.
Ол операторлардың жұмысын бақылайтынын айтты – байланыс сапасын өлшейтін сәйкес радиожиілік қызметі бар.
"Ең төменгі шекті мәнге, секундына мегабит санына, байланыс сапасына қатысты нормативтік талаптар бар. Егер олар бұзылса, біз шара қолданамыз. Біз айыппұлдарды қатайту бойынша жұмыстарды тұрақты жүргізіп жатырмыз, нормативтік құқықтық актілерге айыппұлдарды 3-5 есеге арттыруды енгізіп жатырмыз. Қазіргі уақытта бұл жұмыстарды да атқарып жатырмыз", – деп қосты Жаслан Мәдиев.
Бұған дейін Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Жаслан Мәдиев тұрғындарды ескертпестен ұялы байланыс мұнараларын орнату бойынша ұсынылған шараға қатысты пікір білдірді.